Konačna rang lista 2021./2022.

U privitku je Konačna rang lista studenata koji su ostvarili pravo na subvencionirani smještaj u Studentskom domu Čakovec prema Javnom natječaju za ostvarivanje prava redovitih studenata na smještaj u Studentski dom Čakovec u ak. god. 2021./2022. od 1. srpnja 2021.

Svi studenti koji su ostvarili pravo na smještaj u Studentski dom Čakovec dužni su prije useljenja ishoditi liječničku potvrdu da nema kontraindikacija za smještaj u studentski dom sukladno čl. 5. Pravilnika o domskom redu i uvjetima boravka studenata u Studentskom domu Čakovec. Na dan useljenja svi studenti obavezno moraju donijeti liječničku potvrdu te osobnu iskaznicu na uvid. Bez liječničke potvrde studenti neće moći useliti  u dom.

Useljenje za brucoše je 1. listopada 2021. godine (petak) od 8,00-15,00 sati.

Studenti useljavaju u terminima prema rednom broju na konačnoj rang listi, a prema sljedećem rasporedu:

studenti od rednog broja 1. do rednog broja 9. od 8,00-10,00 sati,  

studenti od rednog broja 10. do rednog broja 18. od 10,00-12,00 sati,

studenti od rednog broja 19. do rednog broja 28. od 12,00-14,00 sati,

studenti od rednog broja 29. do rednog broja 36.  od 14,00 -15,00 sati.

Ukoliko nekome ne odgovara useljenje po određenom rasporedu, molim javiti se na mail studentski.dom@mev.hr za dogovor.

Stari studenti mogu useliti u rujnu te obavezno moraju javiti datum kada planiraju useliti, sukladno čl. 3. Pravilnika o domskom redu i uvjetima boravka studenata u Studentskom domu Čakovec. Useliti mogu radnim danom od ponedjeljka do petka u terminu od 8,00-15,00 sati. Također moraju sa sobom donjeti liječničku potvrdu. Ukoliko netko od starijih studenata želi useliti 1. listopada useljenje može planirati također po gornjem rasporedu.

Zbog pridržavanja epidemioloških uputa molimo studente da pričekaju ispred glavnog ulaza u Studentski dom gdje će biti prozivani prema rasporedu.

U Studentskom domu Čakovec obavezna je dezinfekcija ruku na ulazu, nošenje maski u zajedničkim prostorijama, držanje propisane distance te su zabranjene su posjete studentima.

Sve ostale upute označene su na svakoj zajedničkoj prostoriji posebno (sportska soba, čitaonica, čajna kuhinja...).

Prije samog potpisivanja ugovora i zaduživanja, studentima će biti mjerena temperatura (studenti s temperaturom 37,2°C i višom neće moći useliti u dom), morati će potpisati Izjavu o zdravstvenom stanju,  dezinficirati ruke i nositi masku. Svi studenti moraju pri useljenju predočiti osobnu iskaznicu i predati liječničku potvrdu. Studenti mogu useliti samo osobno i bez pratnje.

Za studente koji ne usele do 1. listopada do 15,30 sati, a o razlozima ne obavijeste Voditeljicu Centra za studentski standard, smatrati će se da su odustali od svog prava na smještaj u studentski dom, a na njihovo mjesto smjestiti će se student prvi po broju bodova odnosno prvi prema kriterijima iz čl. 25 st.1 Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje od 26. lipnja 2019. godine (sukladno odredbi o popunjenju kapaciteta određenih ugovorom o izgradnji doma iz sredstava Strukturnih fondova EU, namijenjenima studentima s invaliditetom i studentima čiji ukupni mjesečni prihodi po članu obitelji u prethodnoj kalendarskoj godini iznose manje ili jednako 65% proračunske osnovice).

Mole se studenti koji su iz bilo koje razloga odustali od svog prava na smještaj u dom da svoje odustajanje jave na mail studentski.dom@mev.hr kako bi omogućili pravo na smještaj studentima koji su zbog ograničenih kapaciteta doma ostali „ispod crte“.

Sobe se dodjeljuju prema broju bodova ostvarenih temeljem kriterija iz članaka 10., 11. i 12. Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na subvencionirano stanovanje (prosjek ocjena, uspjeh na studiju) te ostalim kriterijima navedenim u Pravilniku o domskom redu i uvjetima boravka studenata u Studentskom domu Čakovec (studenti koji su ostvarili dodatne bodove na temelju prihoda automatski se smještaju u dvokrevente sobe osim ako je student u natječajnoj dokumentaciji dostavio Izjavu da ne želi sobu s najnižom cijenom smještaja) te epidemiološkim smjernicama. Studenti koji su ostvarili izravno pravo na smještaj također se rangiraju za razmještaj po sobama sukladno ostvarenom broju bodova te drugim gore navedenim odredbama.

Raspored po sobama objavljen je u prilogu. Prije useljenja, a najkasnije do 30.8. do 12,00 sati, moguće je dogovoriti zamjene ukoliko svoj pristanak mailom pošalju svi studenti kojih se zamjene tiču (npr. želite biti u sobi s studentom s kojim ste se dogovorili, potreban vam je pristanak te osobe, njegovog „cimera“ s liste razmještaja, vašeg „cimera“. Pristanak se šaljem mailom i to od strane svakog studenta kojeg se zamjena tiče i u mailu se navodi za koju sobu ste se u međusobnom dogovoru odlučili.

Ukoliko netko ne želi jednokrevetnu sobu može se također javiti da se pokuša naći zamjena ukoliko netko želi jednokrevetnu, a pripala mu je po rasporedu dvokrevetna. U tom slučaju biti će poslan mail svim stanarima s takvom ponudom. Nakon što se uvaže vaše želje koje će biti moguće realizirati biti će vam na mail poslan novi raspored. Mole se studenti da prate mailove kako bi se mogao utvrditi konačni raspored po sobama.

Studenti mogu donjeti svoju krevetninu ili koristiti domsku koja se mjenja svaka dva tjedna.

Glačala, kuhala, rešoi, grijalice te ostala električna trošila nisu dozvoljena u sobama. Studenti mogu koristiti čajnu kuhinju, praonicu rublja (uz naknadu), glačalo, usisivač te ostale uređaje koji su na raspolaganju u domu.

Račune za mjesec rujan i listopad poslati ćemo nakon useljenja elektroničkom poštom.

Mole se studenti da dostave službene mail adrese koje se dodijeljuju na učilištu.

Mjesečne uplatne cijene smještaja u Studentskom domu Čakovec su:

za jednokrevetnu sobu 750,00 kn

za dvokreventu sobu 600,00 kn (po osobi)

Molimo studente da prije prije useljenja još jednom pročitaju Pravilnik o domskom redu i uvjetima boravka studenata u Studentskom domu Čakovec.

Za sva dodatna pitanja obratite se na studentski.dom@mev.hr.